29 Ağustos 2013 Perşembe

Promosyon



promosyon kelimesi, Fransızcadan dilimize geçmiş bir kelimedir; arttırma, çoğaltma gibi anlamları vardır. Ülkemizde, hediyelik eşya dendiğinde ilk akla gelen, promosyonlardır.. Fakat promosyon hediyelik eşya değil, firmanızı hayatın her alanına taşıyan bir tanıtım aracıdır.

Firmalar, kendilerini ve ürünlerini dünyaya tanıtabilmek ve potansiyel müşterileriyle bağ kurabilmek için promosyon ürünlerinden yararlanır. Bu bağlamda pek çok ürün promosyon niteliği kazanmakta ve insanlara sunulmaktadır.

Promosyon, hayatın her alanına uygun ürünleri barındırır. Dolayısıyla sadece üreticiye ya da satıcıya değil kullanıcıya da yarar sağlar ve üretici-tüketici bütünlüğü oluşmasına yardımcı olur. Saat, ajanda, defter, çanta, klasör, bardak, kalemlik, T-Shirt, takvim gibi malzemeler başlıca promosyon ürünleridir.

Promosyon ürünlerini kullanmak için en doğru zaman nedir?

Yılın her ayı, haftanın her günü ve günün her saati promosyon için doğru zamandır. Doğru ürün kullanıldığında promosyon sayesinde müşteriniz her anını sizinle ve ürünlerinizle iç içe geçirir.

Promosyon, Kış aylarında, termoslar, kupalar, battaniyeler, sweat shirtler gibi müşterinizin içini ısıtan ürünler; Baharda yağmurluklar, şemsiyeler olabildiği gibi Yaz aylarında da, güneş gözlükleri, T-shirtler, şapkalar, soğutucu ürünler, açacaklar, buzdolabı magnetleri gibi zamana uygun ürünler olabilir. Doğru zamanlamayla müşterinizin her anını sizinle geçirmesini sağlayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder